فیلم های پیشنهادی سایت

تبلیــغاتـــ

آخرین ارسالی های سایت

دانلود دوبله فارسی فیلم نظریه همه‌چیز – The Theory of Everything 2014
Comment : 0
فیلم
بازیگران :

eddie redmayne, felicity jones, tom prior, sophie perry

خلاصه داستان :

دانلود دوبله فارسی فیلم نظریه همه‌چیز – The Theory of Everything 2014 با لینک مستقیم وبسایت ایران دوبله

دانلود دوبله فارسی فیلم نظریه همه‌چیز – The Theory of Everything 2014

نظریهٔ همه‌چیز (انگلیسی: The Theory of Everything) فیلمی در سبک درام و زندگی‌نامه‌ای به کارگردانی جیمز مارش است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. آنتونی مک‌کارتن فیلم‌نامهٔ این فیلم را برپایهٔ سفر به بی‌نهایت: زندگی من با استیون نوشتهٔ جین وایلد هاوکینگ، نگاشته‌است. در این کتاب او به رابطه‌اش با همسر سابقش، استیون هاوکینگ، ابتلای استیون به بیماری عصبی حرکتی و موفقیتش در فیزیک می‌پردازد.

اِدی رِدمِین در نقش استیون هاوکینگ، فلیسیتی جونز، چارلی کوکس، امیلی واتسون، سایمن مک‌برنی، کریستین مک‌کی و دیوید تیولیس در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. نظریهٔ همه‌چیز در ۷ سپتامبر ۲۰۱۴ اکران جهانی شد.

در مراسم بفتا هم نامزد دریافت ۱۰ جایزه بود که سه تا از آن‌ها، جایزهٔ بهترین بازیگر نقش اول مرد برای ردمِین، بهترین فیلم بریتانیایی و بهترین فیلم‌نامهٔ اقتباسی برای مک‌کارتن را کسب کرد. در جوایز اسکار هم نامزد دریافت پنج جایزه شد، ازجمله: بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش اول مرد برای ردمِین و بهترین بازیگر نقش اول زن برای جونز.

خلاصه داستان :

در سال ۱۹۶۳، در یک مهمانی، استیون هاوکینگ (ادی ردمین)، دانشجوی کیهان‌شناسی دانشگاه کمبریج، با جِین وایلد (فلیسیتی جونز)، که دانشجوی ادبیات در همان دانشگاه است، آشنا می‌شود. با وجود این‌که استیون در ریاضی و فیزیک توانایی بالایی دارد، دوستان و استادانش نگران موضوع تز دکترای وی هستند.

استیون به‌همراه استادش (دیوید تیولیس) به یک سخنرانی راجع به سیاه‌چالهها می‌روند که باعث می‌شود استیون به این فکر بیفتد که سیاه‌چاله‌ها باعث به‌وجود آمدن جهان شده‌اند، و بعداً تصمیم می‌گیرد موضوع تزش را “زمان” انتخاب کند.

 

BluRay 720p

mp4 – 480 MB (بدون سانسور )

  • دانلود با کیفیت 1080 (دوبله فارسی):
  • دانلود با کیفیت 720 (دوبله فارسی):
  • دانلود با کیفیت 1080bluray :
  • دانلود با کیفیت 720bluray :
  • دانلود با کیفیت 720 webdl :
  • دانلود با کیفیت 720 :
  • دانلود با کیفیت 480 :
  • دانلود تریلر :
ارسال نظر برای این پست